PR a medializace

Home - PR a medializace

Zařídíme, abyste byli vidět.

Aby se o vás psalo a mluvilo (nejen) v médiích. 

Potřebujete:

  • vylepšit svůj mediální obraz?
  • nastavit komunikační strategii?
  • dostat své služby a produkty do médií?

Dokážeme vaše témata, produkty, služby… atraktivně zpracovat a ukázat světu. Máme výborné vztahy s novináři, orientujeme se ve světě televizních, rozhlasových, tištěných i on-line médií. Vyznáme se v sociálních sítích. Výsledkem našich kampaní jsou stovky mediálních výstupů ročně.

Na začátku všeho je ale kvalitní příprava a nastavení strategie. Definujeme si společně cílovou skupinu, určíme klíčová sdělení a tonalitu komunikace, zvolíme její mluvčí a tváře, vybereme ty nejefektivnější komunikační kanály, naplánujeme aktivity v čase. Výsledkem bude samostatná komunikační strategie šitá na míru právě vaší značce/společnosti/instituci. Záleží jen na vás, zda ji budete realizovat sami, nebo ve spolupráci s naší PR agenturou.

Umíme

null
null

Komunikační strategie

null

Media Relations

null

Media Lobbing

null

Tiskové konference

null

Tiskové zprávy

null

Presstripy

null

Sociální sítě

null

Krizová komunikace

null

Monitoring médií

Přečtěte si naše případové studie

null

Medializace Coversafe: Z nuly do televizních prime-timů

Tisková konference Coversafe v DPP Liberce

Společnost GERGONNE společně s firmou Pylote vyvinula speciální antimikrobiální fólii Coversafe, která průběžně ničí všechny bakterie a viry včetně koronaviru. Zdá se, že v době epidemie vlastně geniální produkt, jenže jak přesvědčit novináře, že zrovna kvůli této fólii mají vzít do rukou mikrofony a foťáky, když se ani nejedná o český produkt a dováží se z Francie? Jak se nám podařilo dostat Coversafe do prime-time čtyř televizí, najdete v naší případové studii.

Event v době koronavirové aneb Jak se otevírá zavřené muzeum

Odhalení lvů na schodišti Severočeského muzea v Liberci

Jak se po rekonstrukci slavnostně otevírá muzeum, když musí být vlastně zavřené? Ano, tak jako mnoho jiných agentur jsme i my v prosinci 2020 stáli před úkolem přesunout akci do online prostoru: v našem případě slavnostně otevřít zrekonstruované Severočeské muzeum v Liberci a náležitě to odkomunikovat, zatímco venku řádil PES pátého stupně.

Tisková konference pro MEGA, a. s.

Tiskovek jsme během naší historie uspořádali spoustu, a to pro klienty z nejrůznějších oborů a nejrůznějšího cílení. Paradoxně k jedné z nejúspěšnějších patřila TK pro technologickou firmu MEGA, kterou jsme realizovali v předvánočním čase v areálu čističky odpadních vod v České Lípě. Čtěte dál.

Olympiáda dětí a mládeže 2019

Jména jako Ester Ledecká či Markéta Davidová známe všichni. Málokdo už ale ví, že jedním z důležitých odrazových můstků jejich kariéry byla účast na Olympiádě dětí a mládeže (ODM). Komunikaci té letošní, která se konala v Liberci, svěřil Český olympijský výbor spolu s Libereckým krajem do našich rukou.

Medializace značky FAB 2014–2017

Komunikovat značku, kterou zná v Čechách téměř každý, se na první pohled může zdát jako nošení sov do Athén. Ale chyba lávky! FABka tu sice s námi již více než jedno století je, a dokonce se stala synonymem pro zámek, ale žádná značka nemůže žít jen ze své historie. Když jsme se komunikace ujímali, patřila…

Liglass by Jan Saudek

Výrobců ručně dělaných skleněných šperků je v České republice opravdu hodně. Jak tedy vystoupit z davu, upoutat pozornost zákazníků a dát výrobkům skutečný punc výjimečnosti a luxusu tak, abychom zaujali nejenom koncového zákazníka, ale i nové prodejce, včetně těch prémiových, jako je například prestižní řetězec Corial? Ještě navíc s velmi omezeným rozpočtem?

Public Relations pro Oblastní galerii Liberec

S libereckou galerií spolupracujeme již od roku 2011, kdy jsme pro ni realizovali komplexní PR kampaň, která ji měla vrátit do prestižní pětky nejpopulárnějších turistických cílů v Liberci. Nyní se už zaměřujeme na samostatnou komunikaci klíčových výstav. Čísla hovoří jasně. Zatímco v roce 2012 navštívilo galerii 10 937 lidí, v roce 2018 to bylo již 44 212!

Říkají o nás

null