51117
post-template-default,single,single-post,postid-51117,single-format-standard,select-core-1.2.1,brick-child-child-theme-ver-1.1,brick-theme-ver-3.3,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,vertical_menu_outside_paspartu,vertical_menu_enabled,vertical_menu_left,vertical_menu_width_290,vertical_menu_with_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_non_responsive

Jak napsat dobrý náborový inzerát

Potřebujete nové zaměstnance? Chystáte se spustit náborovou reklamu na Googlu, Facebooku nebo Instagramu? Už víte, kdy, kde, ale nevíte jak? Pojďte s námi krok za krokem a dojděte si pro ten nejlepší text!

Bez přípravy to nepůjde

Udělejte si dobrý kafe, čaj, a pusťte se do práce.

1) Konkurence

Inzeruje vaše konkurence? Pokud ano, projděte si, co lidem nabízí, a jestli vy umíte dát něco lepšího – vyšší mzdu, zajímavější benefity, lepší dostupnost, jistotu? Vytáhněte své trumfy. A pokud žádné nemáte, bude to chtít trochu mravenčí práce a něco objevit. Důležité je ale nelhat :-).

2) Hodnoty

Je třeba si urovnat vlastní firemní hodnoty. Vidí vás ostatní tak, jak vidíte vy sebe? Co je pro lidi důležité? A nejsou vaše hodnoty jen snová hesla na vývěsce? Jak se projevují v reálném životě? Myslete i na to, že ne každá hodnota je pro každého. IT slyší na jiné věci než operátor výroby. Takže… bod 3.

3) Přesvědčující argumenty

Stanovte si klíčová sdělení, která budete komunikovat. Je třeba najít unikátní motivace, které ale mají reálný základ. Ten získáte prostřednictvím vlastních zaměstnanců. Myslete ale na to, že bývají různé. Lidé na specializovaných pozicích hledí například na smysl práce, hodnoty, mají vnitřní motiv… Takže, zeptejte se skladníka, proč u vás pracuje, co se mu líbí. Stejně tak vaší účetní nebo obchodního manažera. Každý vám řekne něco jiného.

A teď to dejte „na papír“

Teď jste ve fázi, kdy už víte, že mzdové ohodnocení je srovnatelné s konkurencí, benefity taky, ale vy nabízíte navíc dopravu do zaměstnání a rovnou smlouvu na dobu neurčitou. Z vlastního průzkumu mezi ještěrkáři jste zjistili, že si cení toho, že má každý svou ještěrku, a ne, že se předávají z ruky do ruky…

Reklamy v online prostředí mají velmi omezené množství znaků. Což ale vůbec nevadí, protože se alespoň zaměříte jen na to důležité. Rozhodně by vám ze sdělení neměla vypadnout identifikace reklamního zadavatele (Liberecké sklady), místo (Liberec), hlavní sdělení (hledáme ještěrkáře / řidiče VZV) a ideálně přesvědčující argument. Pokud navíc dokážete zformulovat atraktivní headline, bod pro vás. Myslete i na tzv. tlačítko call to action (výzva k akci) – pošlete životopis / více informací zde / zavolejte nám / klikněte pro dobrou práci…

Náborový inzerát VZV

Klíčová slova vám pomohou dostat inzerát k těm správným lidem

Pokud budete tvořit inzerát například v Google Ads, budete mít prostor i pro další klíčová slova (URL, popisy odkazů na podstránky…). Proto je dobré hlavní sdělení sepsat do bodů a text tvořit přímo v daném prostředí. Navíc uvidíte, jak bude inzerát rovnou vypadat a korektury vám zaberou mnohem méně času.

A kdy vám můžeme pomoct my? 🙂

  1. Nemáte čas se reklamou zabývat
  2. Nevíte, jak se reklamy nastavují
  3. Víte, že reklamu potřebujete, ale je to pro vás španělská vesnice