Komplexní HR marketing na klíč poskytujeme hrádeckému výrobci plínek již od roku 2017. Připravujeme firemní magazín a veškeré tiskoviny, spravujeme sociální sítě, věnujeme se interní komunikaci a onboardingu, realizujeme úspěšné náborové kampaně, vymýšlíme a pořádáme menší i větší akce pro zaměstnance.
S libereckým výrobcem panoramatických střech do aut spolupracujeme od roku 2021. Soustředíme se na Employer Branding a HR marketing – řešíme vše od kreativy po outdoorové kampaně, interní komunikaci a medializaci. Realizujeme také firemní akce, ať už přímo v libereckém závodě, nebo prezentace na akcích v regionu. Webasto je navíc firmou velmi aktivní v CSR. I s tím jim pomáháme – společně spolupracujeme třeba na různých projektech s organizací ADRA.
Pro německou banku, tedy její pobočku Oberlausitz-Niederschlesien, jsme v Libereckém a Ústeckém kraji realizovali tříměsíční kampaň na podporu hypoték. Šla za námi jak strategie a kreativa (vizuály, slogan, rádiový spot), tak exekuce. Zvolený marketingový mix outdooru (billboardy, rádio, inzerce) a onlinu (Google Ads, bannerová kampaň, PR články) slavil úspěch. O hypotéku ve Sparkasse požádaly desítky lidí a mnozí díky této kampani využili i další bankovní služby od Sparkasse, např. si zde založili účty.
Pro odbor cestovního ruchu LK zpracováváme mediální audity a roční plány komunikace. Průběžně spouštíme reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu, zajišťujeme spolupráce s influencery a připravujeme školení na míru.
Městské energetické společnosti poskytujeme marketingový full servis již od roku 2016. Vytvořili jsme pro ně webové stránky, spravujeme jim sociální sítě Facebook a Twitter, zajišťujeme externí komunikaci – jak s odběrateli, tak s médii a širokou veřejností, pořádáme eventy, tiskové konference, realizujeme reklamní kampaně, vydáváme magazín, pomáháme s krizovou komunikací… Více naše případovka
Pro jilemnický závod na výrobu kolagenních střívek jsme vytvořili přehledné kariérní stránky v češtině. Realizujeme pro ně náborové kampaně (outdoor i online) a pomáháme s interní komunikací. Spravujeme sociální sítě, vytváříme obsah na Facebook, spouštíme reklamy.
Správu Facebooku libereckého zábavního centra jsme převzali na jaře 2022. Věnujeme se hlavně tvorbě marketingově účinného obsahu a Community Managementu. Dále zajišťujeme spolupráci s influencery, kteří centrum propagují na svých profilech. Staráme se o medializaci.
Mezinárodně úspěšné technologické firmě ze Stráže pod Ralskem spravujeme od roku 2019 LinkedIn. Realizovali jsme pro ni tiskovou konferenci na klíč – viz případovka.
Hospodářská komora v Drážďanech nás pravidelně zve na svoje akce, kde vedeme přednášky a workshopy na téma Možnosti a specifika marketingu v ČR. V roce 2022 jsme například přednášeli na Sasko-české konferenci cestovního ruchu.
PR jsme libereckému science centru zajišťovali od jeho slavnostního otevření v roce 2014 až do roku 2020, kdy naši spolupráci v oblasti medializace přerušil covid. Dostalo se nám ale jiné výzvy – spravovat sociální sítě, a to v době, kdy bylo centrum právě kvůli pandemii zavřené. LinkedIn, Facebook a Instagram jsme iQLANDII vedli až do roku 2022. Vytvářeli jsme zábavně-vzdělávací obsah (videa, grafiky, copywriting…), věnovali se Community Managementu, spouštěli reklamy a soutěže. TikTok jsme rozjížděli od úplného začátku, za osm měsíců jsme natočili 50 videí, která získala 301 857 zhlédnutí.
Liberecké muzeum si u nás objednalo celoroční komunikační kampaň u příležitosti svého znovuotevření po rekonstrukci. Bohužel to byl zrovna rok 2020, kdy vypukl covid, a tak se vše měnilo za pochodu – nejen termíny dokončovacích stavebních prací, ale i možnosti tiskových konferencí a akcí pro veřejnost. Kromě medializace a komunikace na sociálních sítích jsme uprostřed lockdownu zrealizovali i úspěšný online event „Slavnostní otevření zavřeného muzea“.
S Oskarovým světem, zábavním parkem ve Freitalu u Drážďan, jsme začali spolupracovat na medializaci v ČR na začátku roku 2020, tedy v době největší nejistoty a neustálých změn v opatřeních proti pandemii koronaviru. Proto jsme se zaměřili především na on-line média, PPC kampaně na Facebooku a Instagramu, abychom mohli pružně reagovat na změny ve vládních opatřeních. Poté, co se Oskarshausen opět otevřel, jsme se vrátili i k PR, které děláme dosud.
Pro libereckou Oblastní galerii jsme zajišťovali PR v letech 2011 až 2020. Více info v naší případové studii.