Postkoronavirové trendy v PR (podještědským pohledem)
Zveřejněno
8. 6. 2020
Jasně že Liberec nemůže určovat trendy, ale snad mi tu „titulkovou“ nadsázku odpustíte 🙂 Jak tedy vypadá na základě našich agenturních zkušeností současný marketing a PR?
- Roste poptávka po krizové komunikaci. A to že velmi. (Více nemohu rozebírat, neb je to záležitost citlivá a píárista musí býti diskrétní.)
- Sílí zájem o destinační marketing, zvlášť u zatím nepříliš profláklých turistických míst. A je sympatické, že zadavatelé nechtějí jet na jednorázové vlně, ale přemýšlejí do budoucna – jak tu svoji lokalitu pojmout, definovat, učinit výjimečnou a zajímavou oproti jiným. (Tohle nás baví hodně ????)
- Ruší se billboardové kampaně. Nebo se přetvářejí dle tepu doby. (Např. předvolební kampaň libereckých Starostů, kteří vyhlásili, že své plochy zdarma poskytnou regionálním výrobcům – za mě PR pecka.)
- On-line je na koni. Asi bez komentáře.
- S novináři je radost spolupracovat – že by se projevovaly abstinenční příznaky na obou stranách!?????
P. S. A ještě jedna poznámka nejvíc osobní. Konečně nám pod Parliamem znovu otevřeli restauraci! Liberecký Warehouse je zase místo, kde to žije a inspirace pulsuje od znovunaražené pípy až k nám do podkroví. Zvu vás na návštěvu!