5224
post-template-default,single,single-post,postid-5224,single-format-standard,select-core-1.2.1,brick-child-child-theme-ver-1.1,brick-theme-ver-3.3,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,vertical_menu_outside_paspartu,vertical_menu_enabled,vertical_menu_left,vertical_menu_width_290,vertical_menu_with_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_non_responsive

Postkoronavirové trendy v PR (podještědským pohledem)

Jasně že Liberec nemůže určovat trendy, ale snad mi tu „titulkovou“ nadsázku odpustíte 🙂 Jak tedy vypadá na základě našich agenturních zkušeností současný marketing a PR?

  1. Roste poptávka po krizové komunikaci. A to že velmi. (Více nemohu rozebírat, neb je to záležitost citlivá a píárista musí býti diskrétní.)


  2. Sílí zájem o destinační marketing, zvlášť u zatím nepříliš profláklých turistických míst. A je sympatické, že zadavatelé nechtějí jet na jednorázové vlně, ale přemýšlejí do budoucna – jak tu svoji lokalitu pojmout, definovat, učinit výjimečnou a zajímavou oproti jiným. (Tohle nás baví hodně ????)


  3. Ruší se billboardové kampaně. Nebo se přetvářejí dle tepu doby. (Např. předvolební kampaň libereckých Starostů, kteří vyhlásili, že své plochy zdarma poskytnou regionálním výrobcům – za mě PR pecka.)


  4. On-line je na koni. Asi bez komentáře.


  5. S novináři je radost spolupracovat – že by se projevovaly abstinenční příznaky na obou stranách!?????

P. S. A ještě jedna poznámka nejvíc osobní. Konečně nám pod Parliamem znovu otevřeli restauraci! Liberecký Warehouse je zase místo, kde to žije a inspirace pulsuje od znovunaražené pípy až k nám do podkroví. Zvu vás na návštěvu!