HR marketing pro
HR marketing pro
Drylock Technologies
Jak nabrat zaměstnance? V roce 2017 trápil celou republiku nedostatek pracovních sil. Liberecku vládl automobilový průmysl se skutečně nadstandardními platy, o belgickém výrobci plen v Hrádku nad Nisou mnoho lidí nevědělo. A naším úkolem bylo přivést Drylocku 300 nových zaměstnanců. Spustili jsme brandovou kampaň – nastavili jsme hlavní komunikační témata, vytvořili slogan, vizuály, vybrali vhodné marketingové nástroje. Druhým krokem bylo spuštění navazující HR kampaně. Vsadili jsme i na netradiční nástroje a přinesli revoluční pohled na HR marketing.
S nadsázkou si dovolíme říct, že dobré doporučení vydá za 10 billboardů. Proto jsme při budování brandu nemohli vynechat zaměstnance. Rozjeli jsme strategickou interní komunikaci, plánovali akce pro zaměstnance, posilovali loajalitu, pomáhali s krizovými situacemi. Vlastně to vše děláme dodnes a moc rádi. A náborové kampaně realizujeme i dvakrát do roka. Drylock má totiž neuvěřitelné tempo růstu. A my jsme rádi, že můžeme být takto dynamické společnosti dobrým partnerem.
Díky skvěle nastavené spolupráci a důvěře děláme v Drylocku marketing na klíč. Ať už kampaně, které navrhneme my, nebo činnosti, se kterými se na nás Drylock obrátí sám.