51282
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-51282,select-core-1.2.1,brick-child-child-theme-ver-1.1,brick-theme-ver-3.3,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,vertical_menu_outside_paspartu,vertical_menu_enabled,vertical_menu_left,vertical_menu_width_290,vertical_menu_with_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_non_responsive

Tisková konference

70. výročí VÚTS

Medializace firemních výročí bývá ošidná. Novináři jsou ostražití: opravdu se při vší té „slávě“ a „vzpomínání“ dozví ještě něco nového? Má smysl na tiskovou konferenci vůbec chodit? Debakl nehrozí, pokud ji svěříte do rukou odborníkům. Na tiskovou konferenci, kterou jsme organizovali pro liberecký výzkumný ústav VÚTS k jejich 70. výročí, dorazili všichni. A reportáže z ní se objevily ve všech klíčových médiích.

Relevantní informace

Když jsme do VÚTS přišli poprvé, hned nám bylo jasné, že tady problém s nedostatkem témat mít nebudeme. Naopak! Spíš nám dalo zabrat, jak vměstnat tolik chytrých lidí a neuvěřitelných vynálezů do omezeného času jedné tiskové konference. Zkrátka abychom nehonili příliš zajíců najednou, abychom vybrali věci zásadní a pro novináře relevantní a také je srozumitelně vysvětlili.

Podklady na míru a exkurze do výroby

Nakonec jsme připravili takové podklady, aby si každý novinář přišel na své. Věděli jsme, že ČTK bude chtít hlavně čísla a hospodářské výsledky, Forbes atraktivní podnikatelský příběh, redaktor z České televize záběry na technologie, deníkáři se budou zajímat o rouškovač… Tisková konference sice byla jedna, nicméně novinářům jsme vyšli vstříc a věnovali se jim i individuálně a dle jejich preferencí. A také je samozřejmě všechny vzali do výroby a do zkušeben.

804190

hodnota mediálního prostoru (AVE v Kč)

23

mediálních výstupů po TK

Posílení brandu: „továrna na sny“

Osobní přístup se vyplatil. Každá z výsledných reportáží akcentovala něco jiného, a tím pádem se ukázal i neobyčejný záběr libereckých výzkumníků. Že už dávno nevyvíjejí technologie jen pro textilní průmysl, ale také pro automobilový, polygrafický, sklářský či letecký… Továrna na sny – tak jsme liberecký výzkumný ústav nazvali v naší tiskové zprávě. Pojem se ujal a objevil se i v titulcích. Prostřednictvím klasického PR se nám tak skvěle podařilo posílit brand, a to nejen v rámci regionu.

Co na to klient?

„Celému týmu Parliamo chci poděkovat za opravdu skvěle odvedenou práci v rámci PR a zajištění medializace našeho 70. výročí.“


Fotogalerie