51750
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-51750,select-core-1.2.1,brick-child-child-theme-ver-1.1,brick-theme-ver-3.3,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,vertical_menu_outside_paspartu,vertical_menu_enabled,vertical_menu_left,vertical_menu_width_290,vertical_menu_with_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_non_responsive

Kampaň na Facebooku ke Dnům lidové architektury pro

Liberecký kraj

Oddělení cestovního ruchu Libereckého kraje potřebovalo, aby se do povědomí lidí v regionu, ale i v klíčových oblastech za jeho hranicemi, dostala akce Dny lidové architektury 2022. Na základě naší on-line komunikace předchozího ročníku jsme navrhli a také realizovali kampaň na Facebooku.

Dostaneme historii i ke sportovcům

Cílem bylo nejen zaujmout lidi, kteří se sami od sebe zajímají o lidovou architekturu a historii, ale i širokou veřejnost. Na FB stránce Regionu Liberec jsme založili událost, kde jsme postupně prezentovali všech 15 objektů – mysliven, mlýnů, škol, papíren ad. Do contentu jsme vyzobávali největší špek, které trkly do oka i ty, kteří kulturním akcím tohoto typu příliš neholdují. Samozřejmě jsme využili i nový cyklo projekt, který byl premiérově součástí akce, a díky němuž si cestu k historickým chaloupkám našli i cyklisté. Jednoduše jsme do fotek vložili QR kód s trasou a každý kdo měl zájem a chuť, mohl vyrazit.

Oslovili jsme 3,5x více lidí než v loňské sezóně

Událost jsme průběžně sdíleli do relevantních FB skupin, čímž se zvýšil její organický dosah. Zároveň jsme ji zasponzorovali a k vybraným objektům vytvořili reklamy. Týden před konáním Dnů lidové architektury jsme vytvořili reklamní upoutávku na akci. A výsledky? Oproti ročníku 2021 se nám podařilo oslovit o 3,5x více uživatelů Facebooku, a to celkem 47 221 osob.

Co na to klient?

„Chtěla bych Parliamu poděkovat za rychlou, efektivní a profesionální spolupráci při založení a správě facebookové události Dny lidové architektury v Libereckém kraji. Za vysokou návštěvnost akce děkujeme i Vašim poutavým příspěvkům a vhodnému výběru fotografií, které podpořili atraktivitu akce. Moc děkuji za Vaši obětavou práci a budu se těšit na spolupráci i v příštím roce.“