PR a tisková konference pro
PR a tisková konference pro
Coversafe
„Máme skvělý produkt a chtěli bychom, aby se o něm začalo mluvit a psát,“ tak znělo „zadání“ Alexe Reynelta, který v ČR zastupuje společnost GERGONNE. Ta vyvinula speciální antimikrobiální fólii Coversafe, která se dá nalepit na nejrůznější povrchy a průběžně ničí všechny bakterie a viry včetně koronaviru. Byl konec covidového roku 2020, fólii neznal nikdo. Již za dva měsíce se nám ji díky PR podařilo dostat do hlavních zpravodajských relací všech celostátních televizí!
Na první pohled by se mohlo zdát, že v době epidemie je antibakteriální fólie vlastně geniální produkt, který ani marketing nepotřebuje. Jenže podobných „zázraků“, které se tvářily, že zničí covid, se na internetu našlo spousta. Jak přesvědčit novináře, že zrovna kvůli této fólii mají vzít do rukou mikrofony, foťáky a klávesnice, když se navíc nejedná ani o český výrobek a dováží se z Francie? Hozená rukavice našemu PR týmu.
Potřebovali jsme téma, příběh, realizaci. Když se začalo testovat užití fólie v libereckém Dopravním podniku, měli jsme jasno. Produkt spojíme s mediálně atraktivním tématem „bezpečná MHD“. A úvodní tiskovou konferenci uspořádáme přímo v tramvaji! Vždyť kde jinde ukázat, jak fólie funguje a jak se aplikuje. Tramvaj je navíc atraktivní i pro kamery a fotografy.
Na tiskovku jsme pozvali nejen zástupce společnosti GERGONNE, ale také Dopravního podniku a magistrátu. Zajistili jsme i servisního technika, aby předvedl, jak se fólie lepí na dotykové plochy a madla. Klíčová byla formulace tématu tiskové konference: Liberecká MHD zavádí nová proticovidová opatření, Liberec jako první město v republice ošetří dotykové plochy tramvají a autobusů speciální antivirovou fólií Coversafe. Téma, které vyvolá zájem. Pak už to všechno byla víceméně PR rutina: výběr termínu tiskové konference – aby jí nekonkurovala v regionu jiná, zajištění účasti relevantních novinářů, příprava tiskové zprávy a presskitu, scénář, nabrífování hlavních aktérů…
Na tiskovou konferenci dorazili snad úplně všichni: televize, rádia, ČTK, redaktoři z tištěných i online médií. Reportáže odvysílaly ve svých prime-timech Česká televize, CNN Prima News i TV Nova. Alex Reynelt byl hostem populární Snídaně s Novou. Další reportáže se objevily v Českém rozhlase či na regionální TV RTM+. Během jednoho týdne jsme díky PR dosáhli dalších 20 klíčových mediálních výstupů v printu a onlinu.
Hodnota mediálního prostoru (AVE): 3,2 mil. Kč
Okamžitě s tiskovou konferencí a PR aktivitami jsme spustili i vyhledávací kampaň na Googlu, abychom využili zájmu a navedli potenciální klienty přímo na stránky Coversafe. Během tří týdnů reklamu vidělo přes 53 tisíc lidí, přičemž na stránky se jich prokliklo 1 150.
„Parliamo dokázalo mistrovsky zvýšit celostátní povědomí o našem produktu Coversafe a pilotním projektu s Dopravním podnikem Liberec a Jablonec nad Nisou. Coversafe dostal prostor v hlavních časech na čtyřech televizních stanicích, v rádiu, v printu i onlinu.“