51322
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-51322,select-core-1.2.1,brick-child-child-theme-ver-1.1,brick-theme-ver-3.3,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,vertical_menu_outside_paspartu,vertical_menu_enabled,vertical_menu_left,vertical_menu_width_290,vertical_menu_with_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_non_responsive

PR a eventy pro

Jabloneckou energetickou

Velkou výhodou dlouhodobých spoluprací je, že klienta známe „jako své boty“ a tak vidíme příležitosti i tam, kde by je klient sám nenašel. V případě společnosti Jablonecká energetická, a.s., pro kterou pracujeme již od roku 2016, se základním stavebním kamenem PR v roce 2021 stal odstřel 162 metrů vysokého teplárenského komína. Bylo sice možné odkomunikovat pouze bezpečnostní opatření a dopravní uzávěry s odstřelem související, ale to by byla škoda. Místo toho jsme z komínu udělali mediální hvězdu.

Silné téma, relevantní novináři

Nabízelo se to. Komín patřil k nejvyšším v republice a Jablonec jste podle něj našli při pohledu z Jizerek i z Ještědu. A tak jsme vytvořili „Jabloneckou Eiffelovku“, symbol, který k městu téměř 40 let neodmyslitelně patří, a je potřeba se s ním náležitě rozloučit. A také mediálně „prodat“ technicky velmi náročný odstřel. Komín měl jít k zemi v září a my jsme naplánovali dvouměsíční kampaň se dvěma vrcholy – srpnový event pro veřejnost a samotný odstřel.

GOOD BYE KOMÍN!

Akce pro veřejnost přilákala stovky lidí. Komín jsme proměnili v uměleckou galerii s obřím graffiti a otisk dlaně zde mohli zanechat i všichni příchozí. Doprovodný program eventu jsme vybírali tak, aby nebyl finančně náročný, a přitom byl atraktivní a neokoukaný. Jedním z největších taháků se ukázala být ukázka práce psovodů vězeňské služby nebo pokusy pro děti na téma energie z dílny liberecké iQLANDIE. GOOD BYE KOMÍN byl eventem, o němž se v Jablonci mluvilo ještě hodně dlouho. A také eventem, díky kterému začalo celé město žít blížícím se odstřelem.

55

hodnota mediálního prostoru (AVE v Kč)

96

mediálních výstupů

550

účastníků eventu

PR za 55 milionů

Oficiální monitoring médií společnosti Monitora vyčíslil hodnotu mediálního prostoru, který jsme pro Jabloneckou energetickou takto získali, na snad až neuvěřitelných 55 milionů korun! Tolik by tedy musel klient „vytáhnout z peněženky“, kdyby si chtěl zaplatit inzertní prostor v tomto rozsahu. A přesně tak funguje dobré PR!

Z pádu jednoho z nejvyšších komínů v České republice jsme udělali celostátní téma a také velkou událost. Tiskovku před odstřelem a samozřejmě samotný odstřel pokrývala všechna celostátní i regionální média – Česká televize vysílala živé vstupy už od samého rána. Vrcholem našeho PR pak byly televizní reportáže. TV Nova, CNN Prima News, se divákům z Jablonce hlásily několikrát za den, Česká televize nám dala prostor ve večerních Událostech. Reportáže vysílal na mnoha svých stanicích i Český rozhlas, iDnes a další online média odstřel streamovala.

A navíc? Ze nejrůznějších míst Jablonce sledovaly pád betonového kolosu tisíce lidí. Fotili, točili, sdíleli na sítích. A všichni věděli, že za tímhle vším stojí Jablonecká energetická, která buď dodává anebo může dodávat, teplo i jim

S agenturou Parliamo spolupracujeme už bezmála 10 let. Od krizové komunikace jsme se společně propracovali k budování brandu Jablonecké energetické jako sebevědomé, silné a stabilní společnosti. Díky jejich profesionalitě a vysokému nasazení se nám daří zlepšovat vztahy s našimi odběrateli, potenciálními zákazníky a občany města, jehož jsme součástí. Z demolice areálu na Brandlu a bourání teplárenského komínu udělalo Parliamo událost, o které se v Jablonci bude v pozitivním smyslu mluvit ještě dlouho. Díky!