50470
blog,paged,paged-3,select-core-1.2.1,brick-child-child-theme-ver-1.1,brick-theme-ver-3.3,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,vertical_menu_outside_paspartu,vertical_menu_enabled,vertical_menu_left,vertical_menu_width_290,vertical_menu_with_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_non_responsive

Jak si během koronavirové krize pokazit pověst a dobré jméno?

Těžká doba tříbí nejen charaktery, ale také firmy! Vidím to všude kolem sebe – jak špatná řešení, tak ta dobrá. Mluvím o krizové komunikaci, která je alfou a omegou dnešní doby. Pokud ji zvládnete, budete totiž v budoucnu o dost kroků napřed než firmy, které ji...

Najmout, či nenajmout PR agenturu?

Okolo spolupráce s agenturami panuje spousta mýtů. Ať už se týkají ceny nebo "principů". Pět nejčastějších jsem pro vás sepsala....

Obecní zpravodaj – eso v rukávu lokálního marketingu

Děláte si se začátkem roku pořádek ve svých kontaktech na novináře? Aktualizujete mailing listy a přemýšlíte, které médium by se vám ještě mohlo hodit? Vzpomeňte i na obecní zpravodaje. Ano, myslím to vážně. Zejména v regionech jsou důležití všichni novináři. Tedy i redaktoři městských zpravodajů. Právě...

Marketingová strategie polopatě

Rozhodli jste se začátkem roku opřít do marketingu?  Ať už jste na úplném začátku, nebo potřebujete nový vítr do plachet, je dobré si připravit dobrou marketingovou strategii. Proč? Povede vám ruku, na nic nezapomenete a budete mít přehled o financích. Na co se zaměřit a...